%

خبر پیش رو چه مقدار برای مخاطبان مفید بوده است؟

نتایج آزمون تیزهوشان ششم و نهم ۱۳۹۹ اعلام شد.

متن خبر:

بنا به اطلاع رسانی سازمان استعداد های درخشان نتایج آزمون تیزهوشان هم اکنون از از طریق سامانه رسمی اعلام نتایج قابل مشاهده می‌باشد.

دانش آموزان پایه ششم و نهم می‌توانند با مراجعه به سایت azmoon.medu.ir و انتخاب پایه تحصیلی خود و وارد نمودن رمز همگام و کد ملی خود نتیجه آزمون را مشاهده نمایند.
همچنین دانش اموزان سال ششم میتوانند از سامانه http://hoosh.medu.ir
و دانش آموزان پایه نهم می‌توانند از سامانه http://azmoon.medu.ir
جهت مشاهده نتایج خود استفاده نمایند.

 

چگونگی اعلام نتایج تیزهوشان

این نتیجه به دو صورت دانش آموزان پذیرفته شده و دانش آموزان پذیرفته نشده ارائه خواهد شد. دانش آموزان پذیرفته شده قادر به دریافت کارنامه خود نخواهند بود اما دانش آموزانی که در آزمون تیزهوشان پذیرفته نشده باشند کارنامه برایشان صادر خواهد شد.

 

طریقه و مهلت ثبت نام پایه هفتم تیزهوشان (ویژه پذیرفته شدگان)

دانش آموزانی که پذیرفته شده این آزمون باشند می‌توانند به مدت یک هفته از تاریخ انتشار نتایج با در دست داشتن مدارک هویتی و پرونده تحصیلی دانش آموز به مدرسه تیزهوشان پذیرفته شده مراجعه نموده و اقدام به ثبت نام کنند.

بدیهیست پیش از ثبت نام می‌بایست پرونده خود را از مدرسه ای که پیش ثبت نام هفتم نموده است تحویل گیرند. (تحویل پرونده تحصیلی پس از مراجعه اولیه به مدرسه مقصد نیز امکان پذیر است)

طریقه ثبت اعتراض (ویژه دانش آموزان قبول نشده)

ثبت اعتراض همواره به صورت اینترنتی و از طریق همان سامانه اعلام نتایج صورت می‌پذیرد. زمان ثبت اعتراض معمولا چند روز بعد از اعلام نتایج است.

مطالب کامل تری پیرامون اقدامات پس از اعلام نتایج زمان اعلام ذخیره و چگونگی پیگیری اعتراضات را در مقاله «پس از اعلام نتایج تیزهوشان» بخوانید. برای مشاهده مقاله کلیک کنید.

 

ثبت نام کلاس آنلاین ریاضی پایه هفتم تیزهوشان و تقویتی

ثبت نام کلاس آنلاین ریاضی هفتم ویژه پذیرفته شدگان تیزهوشان و همچنین دوره تقویتی ریاضی هفتم ویژه دانش آموزان سایر مدارس… جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

مشاهده جزئیات وثبت نام